Startdag 20/09

Beste Ouders, Leden en Nieuwe leden

Zondag 20/09 is het eindelijk zover. DE STARTDAG van Scouts Gooik. Het startschot, het begin de belangrijkste dag van het nieuwe scoutsjaar. Want vanaf vandaag beginnen we aan ons nieuw scoutsjaar. Weer een jaar vol onvergetelijke herinneringen en fantastische zondagen en een super mega leuk kamp. Wij kijken er alvast heel hard naar uit en kunnen niet wachten om er vollop in te vliegen.

Maar dat kunnen we niet alleen daarvoor hebben we jullie ook nodig. Dus kom allemaal massaal naar onze startdag en breng zoveel mogelijk vriendjes, vriendinnetjes, broers, zussen, kennissen, buren en noem maar op mee. Zodat we aan het jaar kunnen starten met zoveel mogelijk vriendjes en vriendinnetjes.

Hopelijk zien we jullie allemaal zondag aan onze lokalen!

Zoals jullie al weten is scouts Gooik sinds dit jaar een gemengde scouts. Dus Ben je een jongen of een meisje van 6 – 18 jaar kom gerust eens proberen en beleef er de zondag van je leven!

Hieronder kan je alvast onze schakel ( voor de nieuwe leden onder ons de planning tot december en wat nuttige info) vinden.

Stevige linker

De Leiding