Start Scoutsjaar

Heyhey beste leden en ouders

Het is weer zover! Wij zijn er klaar voor want het is weer al veel te lang geleden! Jullie toch ook want volgende week op zondag 06/09 begint er weer een nieuw scoutsjaar. Wij staan klaar om er weer vollen bak int te vliegen en er nog maar eens een fantastisch scoutsjaar van te maken. Maar dat kunnen wij niet zonder jullie dus hopelijk zijn jullie weer massaal aanwezig om het nieuwe scoutsjaar op gang te trekken?!?!

De STARTDAG zal plaats vinden op 20/09 (14-17u) neem allemaal jullie vriendjes en vriendinnetjes mee want met hoe meer we elke zondag zijn hoe leuker het zal worden! Maak zeker met ons mee reclame voor onze startdag zodat iedereen in de omgeving weet dat deze zal plaatsvinden en aanwezig kan zijn.

Ook voor de NIEUWE LEDEN vanaf deze dag zijn ook jullie in grote aantallen welkom. Zo komen jullie direct in de groep terecht waar jullie de rest van het jaar de beste zondagen van je leven mee zal beleven. Indien jullie nog vragen hebben stuur gerust een mailtje naar scoutsgooik@gmail.com of een berichtje naar onze facebook pagina. En vergeet dus zeker niet massaal naar onze startdag te komen.

Om het voor jullie als iets makkelijker te maken hebben we al enkele data vast gelegd van activiteiten die elk jaar terug keren. Alsook de kasacties die we doorheen het jaar zullen organiseren.

Interessante data:

• Overgang -> 13/09
  • Startdag -> 20/09  14-17u
  • Weekend van de jeugd & dag v/d jeugdbeweging -> 23-25/10
  • Sinterklaas -> 06/12
  • Kerstfeestjes leden -> 18/12
  • Scouts herbegint terug na nieuwjaar -> 24/01
  • Bambata Open Air -> 01/05

Geplande kasacties

• Verkoop kaasfondue pakketten -> 09/01
  • Drive in / afhaal eetfestijn -> 14/11

Vele groetjes van jullie Leiding.

Wij kijken er heel hard naar uit!

Tot zondag maar zeker en vast tot op onze startdag!

Zoals het nieuwe jaarthema luid: ’T zal wel zijn!