Scouts Gooik
Lid worden / Lidgeld

Betaling lidgeld:

Dit jaar bedraagt het inschrijvingsgeld 50€. Dit inschrijvingsgeld €32,50 gaat naar de verzekering en €17,50 wordt gebruikt voor onze werkingskosten. Je zoon/dochter wordt lid van Scouts en Gidsen Vlaanderen en kan dus gebruik maken van de volledige service die scouting biedt: hij is verzekerd tijdens alle scoutsactiviteiten, krijgt driemaandelijks een taktijdschrift, korting in de scoutsshop, …

Kom je er bij in de helft van het Scoutsjaar? Dan vragen wij alsnog de helft (€25) te betalen. Dit is belangrijk voor de verzekering.

Wij kunnen helpen met een tussenkomst van de mutualiteit te krijgen indien dit bedrag een probleem kan vormen voor u.

Bovendien maakt dit lidgeld het mogelijk dat alle groepen pedagogisch en administratief ondersteund worden.

Hoe te betalen?

Het lidgeld dient gestort te worden op volgend rekeningnummer:

BE98 7341 2219 9393 (Scouts Gooik St-Niklaasgroep) met als mededeling: de volledige naam van uw zoon / dochter + ‘lidgeld 2023-2024’.

Vul ook het onderstaande formulier in. (Enkel voor nieuwe leden )

Lid worden, Inshrijven: