LEDENWEEKEND

Beste ouders/leden

Hierbij een update over ons LEDENWEEKEND dat normaal dit weekend zou moeten doorgaan. Een tijdje geleden hebben we te horen gekregen dat onze locatie niet meer beschikbaar is door een dubbele boeking. Hierdoor zijn we al even op zoek naar een nieuwe locatie maar die hebben we niet meer op tijd kunnen vinden. Daarom hebben we besloten dat het ledenweekend NIET doorgaat maar we in de plaats daarvan op zondag 15 mei op daguitstap gaan naar Oostende. Afspraak zondagochtend om 8:45 aan het station van Denderleeuw en jullie mogen jullie kind opnieuw oppikken zondagavond om 19:25 aan het station van Denderleeuw. Wat moeten jullie meenemen? Een lunchpakket voor ‘s middags en 25 euro (voor de trein en een hapje en drankje). Onze verontschuldigingen dat we dit pas zo laat laten weten maar we zijn tot nu volop op zoek geweest naar een nieuwe locatie. Als jullie nog vragen hebben aarzel dan niet om ons te contacteren en anders tot zondag!!

Ps: Ons kamp gaat absoluut wel door, meer info hierover kan je vinden op de site van Scouts Gooik.

Stevige groeten van jullie leiding.