Laatste vergadering

Beste ouders/leden

Spijtig genoeg is het einde van het scoutsjaar weer in zicht. Geen nood, deze zondag is er nog één LAATSTE vergadering om dit jaar goed af te sluiten. Jullie zijn allemaal welkom om lekkere BBQ te komen eten. Voor de kapoenen en welpen gaat dit door van 12u tot 15u en voor de jongverkenners en verkenners van 14u tot 17u. Breng allemaal 5 euro mee om te betalen voor de BBQ. Hopelijk komen jullie allemaal nog 1 keer talrijk naar de scouts!!Verder komen wij eind juni ook nog eens langs voor een kampbezoek. Dan geven we jullie nog wat meer info over het kamp en krijgen jullie van ons een boekje met alle informatie voor het vertrek op zondag 17 juli. Meer info over het kamp bij het deeltje “kamp” bovenaan deze site.

Tot dan!!

een stevige scoutslinker van de leiding!