Hulp Bambata!!

Beste ouders/leden,

Zoals elk jaar organiseert Scouts Gooik weer Bambata Open Air op 30 april. Aangezien onze leidingsgroep niet heel groot is hebben wij elk jaar nog wat extra helpende handen nodig om ons de avond zelf te komen bijstaan. Dit houdt o.a. in: drankjes doorgeven aan de toog,tappen, cocktails maken, security, kassa,… Hiervoor doen wij dan ook graag beroep op jullie. Als er onder jullie zijn die het zien zitten om ons die avond te komen helpen (al is het maar 1 shift, alles helpt), aarzel dan niet om ons te contacteren via bambataopenair@gmail.com of stuur rechtstreeks een berichtje naar stan notaert (0497 92 80 02). Alle opbrengst van Bambata gaat rechtstreeks naar het aankopen van tenten, spelmateriaal, … en voor op kamp te gaan natuurlijk!! Bambata is onze grootste inkomstenbron, alle hulp is dus zeker welkom.

Moesten jullie bambata niet zo goed kennen, neem dan gerust een kijkje op www.bambata.be of facebook:https://www.facebook.com/BamBata.OpenAir

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie.

Mvg, de leiding