Bambata Open Air

Beste ouders,

Zoals jullie ondertussen misschien wel al gezien hebben is het op 30 april weer Bambata Open Air. Aangezien het al een tijdje geleden is hebben we als leidingploeg alles op alles gezet om er een TOPEDITIE van te maken. Al het geld dat we hiermee verdienen gaat integraal naar de werking van de scouts. Dankzij dit geld kunnen we o.a. op kamp gaan, nieuwe tenten aankopen en ons nieuw lokaal afwerken. Als jullie ons willen steunen kom dan zeker eens een kijkje nemen. Meer informatie vind je op www.bambata.be of op de facebookpagina. Tickets kopen kan eveneens via de site en deze kosten 12 euro. Onthoud wel dat Bambata 16+ is (tenzij voor leden van scouts Gooik tot 23u en onder begeleiding van een volwassene).

Hopelijk zien we jullie daar!

Greetzzz, The Bambata Crew