Inschrijving kamp 2020

!!!! DEADLINE: 14 JUNI !!!!

Beste ouders en leden,

Dit formulier dient ingevuld te worden zodat wij, de leiding, ons goed op voorhand kunnen voorbereiden.
(Gelieve ook in te vullen na telefonisch gesprek met de leiding. Dit formulier is de definitieve bevestiging voor ons.)

Wij zijn uiteraard allemaal héél blij dat het kamp mag doorgaan, maar dit jaar is het allemaal wat extra organisatie door de maatregelen i.v.m. COVID-19. Daarom vragen we op voorhand of uw zoon/dochter mee gaat op kamp.

Als jullie dit invullen zijn jullie en jullie zoon/dochter er 100% zeker van mee te gaan op kamp.

!!!!! Meerdere kinderen per gezin? Vul dit formulier dan meerdere keren in. Bv: Twee kinderen = twee maal invullen. !!!!!

Wat we VOORLOPIG al weten (kan nog beetje veranderen)
– Kampplaats: Wavreille
– Camion laden: aan de lokalen op woensdag 15 juli
– Data kamp: zondag 19 tot donderdag 30 juli. (kapoenen & welpen tot zondag 26 juli)
– NIET MET DE TREIN: Wegens COVID-19 vragen we dat alle leden aan het kampterrein worden afgezet en op het einde terug worden opgehaald.
– Geen bezoekdag: Enkel kapoenen en welpen worden opgehaald.
– Geen twee- en driedaagse
– Mondmaskers & handgel: Ieder kind moet voorzien zijn van 5 mondmaskers en een fles handgel (die een gedurende het hele kamp kan gebruikt worden).
– Breng jullie zoon/dochter op voorhand op de hoogte van de nodige maatregelen en leer hun hoe ze goed hun handen moeten wassen en mondmasker moeten op- en afzetten. (Mondmaskers dienen voor eventuele uitstap.)

Na 14 juni krijgen jullie meer informatie. Toch nog vragen? Aarzel dan niet om de leiding te contacteren.
(Hoofdleider: Lander +32 473 22 94 53)

Groeten en tot binnenkort!

De leiding