heropstart scoutsactiviteiten 2021 en kamp 2021

Beste leden en ouders

Ook wij hebben tussen kerst en nieuw goed nieuws 2x zelfs! Dit ivm de HEROPSTART VAN DE SCOUTSACTIVITEITEN OP 17/01 en het KAMP IN 2021!!

We zullen beginnen bij de HEROPSTART VAN DE SCOUTSACTIVITEITEN OP 17/01/2021 voor alle leden jonger dan 12 jaar. Ja jullie horen het goed vanaf zondag 17/01 zullen er weer elke zondag activiteiten plaatsvinden voor alle leden die geboren zijn in 2009 of later (welpen en kapoenen). Wij verwachten jullie op de scoutsterreinen van 14u tot 17u meer info ivm met de volgende activiteiten volgt dan! Voor alle leden ouder dan 12 jaar kunnen de activiteiten jammer genoeg nog niet doorgaan van zodra hier verandering in komt laten we het jullie zeker en vast weten. Wij hopen jullie ook zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen op zondag!

En dan het KAMP IN 2021 het hoogtepunt van het scoutsjaar, het moment waar elke scout het hele jaar naar uitkijkt! Dit jaar gaan we op kamp in Froidchapelle in de buurt van Chimay en Couvin. Het kamp zal starten op 18/07 de bezoekdag (  wat ook het einde van het kamp voor kapoenen en welpen is) zal plaats vinden op 25/07 en het einde van het kamp voor de jong verkenners, jong gidsen, gidsen, verkenners en jins  zal plaatsvinden op 28/07. Ons kampthema voor het volgende kamp is de Romeinen nu jullie dit als zo vroeg weten is er zeker geen excuus om geen verkleedkleren mee te hebben op kamp!

Wij hebben er alvast veel zin in en zijn zeker van plan om het jaar 2021 goed in te zetten

Tot snel boyzz en girlzz!!

Jullie lieftallige leiding

Voor we het vergeten alvast een gelukkig Nieuwjaar!!!