Einde schakel

Beste ouders/leden,

Zoals jullie waarschijnlijk wel al opgemerkt hebben was vorig weekend het laatste weekend van de schakel. Daarom willen we jullie via deze weg het verloop van de komende weken laten weten. Komende zondag 2 april is het voor alle groepen gewoon scouts van 14u tot 17u. Allen aanwezig dus!! De week erna 9 april is het pasen dus dan zal het geen scouts zijn. Vanaf de week na pasen is het terug elke week scouts en dan zal er ook een schakel online staan zodat jullie weten wat er te doen valt elk weekend.

Via deze weg wil ik jullie ook nog eens herinneren aan het ledenweekend van 12-14 mei. Afspraak vrijdag om 18:30 aan het station van Denderleeuw en zondagnamiddag kunnen jullie je zoon/dochter terug ophalen aan het station van Denderleeuw. Hierover zullen we nog wat extra praktische informatie meedelen in de komende weken.

Een stevige linker van de leiding!