Bambata 2019

Zaterdag 27 april is het weer onze jaarlijkse openluchtfuif Bambata in de Oplombeekstraat te Gooik. Alle ouders en leden zijn welkom om vanaf 18u ‘savonds eens langs te komen om is te komen kijken/ eenen te drinken/ iets te eten.

We kunnen altijd nog hulp achter de bar en cocktailbar gebruiken dus als er ouders zijn die willen meehelpen zaterdagnacht dan mogen jullie altijd een mailtje sturen naar scoutsgooik@gmail.com met daarin de uren dat je kan komen helpen. Het evenement loopt van 18u tot 4u en de late shiften zijn het moeilijkste om in te vullen.

De dag nadien (28/04) beginnen wij aan de opkuis en dan is alle mogelijke hulp ook welkom. Wij zullen vanaf 12u beginnen met opruimen. Wie graag wil komen helpen is meer dan welkom!