Activiteiten geannuleerd!

Beste ouders en leden

Na onze leidings vergadering van gisterenavond hebben we met veel spijt in ons scoutshart besloten om de activiteiten voor ALLE leden tijdelijk stop te zetten stop te zetten. Van zodra wij de activiteiten hervatten laten wij zeker iets weten. Zo willen ook wij met scouts Gooik ons steentje bijdragen aan de afvlakking van de besmettingsgraad van het virus. Dit weekend zullen er dus GEEN ACTIVITEITEN plaatsvinden.

De leiding is vollop bezig met het in elkaar steken van een interactieve online vergadering. Deze zullen wel pas vanaf volgende week plaatvinden.

We hopen jullie snel terug te zien van zodra we allemaal samen de besmettingraad van het virus hebben kunnen terugschroeven. We vinden het als leiding heel jammer maar vinden dit momenteel de beste oplossing voor ons allemaal.

Zeg het voort aan al onze scoutsvrienden!
Hopelijk blijven jullie allemaal gezond en wel!

We houden ons scoutsvuur brandend!

Stevige linker elleboog.

Groetjes